Az idők folyamatosan változnak. Régen ha valaki meg akart tudni valami újat, vagy éppen nem jutott eszébe egy kifejezés, akkor hazament és kikereste a lexikonban vagy a szótárban, esetleg megkérdezett róla valakit. Ma pedig előveszi a zsebéből a telefonját, és egy pillanat alatt megkeresi az interneten. Nincs ez másként a hirdetésekkel sem. A cégeknek muszáj haladniuk a korral, és az interneten keresztül hirdetniük, nem pedig apróhirdetésben az újságokban, mint régebben.
Nemrég egy barátom elküldte nekem ezt a Color Nyomda honlapjára mutató linket: https://www.colornyomda.hu/munkaink/lezergravirozas/. Ahogy egyre több vállalat van jelen az interneten, egyre inkább felértékelődik a webes felületek minősége. Már nem számít különleges dolognak az, ha valaminek van honlapja, annak a honlapnak szépnek is kell lennie, másként nem tudja megragadni és lekötni az emberek figyelmét. Az első benyomás tehát nagyon fontos, és a Color Nyomda honlapjának szerkesztői ezt nagyon jól megvalósították.
Amikor először nyitottam meg a https://www.colornyomda.hu/munkaink/lezergravirozas/ hivatkozást, az egyik legelső dolog, ami feltűnt, az a felület rendezettsége, harmóniája volt. Erre mondják azt, hogy „minden a helyén van”. A színek nagyon jól illenek egymáshoz, a betűtípus jól látható és olvasható, és nincs teletűzdelve mindenféle felesleges információval.
A nyomdáról sok érdekes dolgot megtudhat, aki a honlapra látogat. Lehet olvasni a megalakulásáról, a céljairól és elveiről, lehet képeket és videókat látni a nyomda épületéről, adatokat megtudni az általuk használt gépekről, és természetesen elolvasni, hogy mennyi fajta különböző termék előállításával foglalkoznak.
Éppen elegendő információ van elhelyezve a weboldalon ahhoz, hogy érdekes legyen, de nem túl sok ahhoz, hogy elriassza az embereket.